Cokistersengelerbence prensesinannesii1 zaten dün ovülasyon sipariş vermiştim 🤣sonucu biliyordum üzülmedim
prensesinannesii1 Cokistersengelerbence oh ne güzel sıra bende bugün doktor kontrolüm var kan isticem
prensesinannesii1 Canım randevum mesai dışı saat akşam 20.30 da Şimdi de prediktor aldım akşamı bekleyemedim onu yapcam akşam da kan testi inşallah ☺️ 10 dk ya yapıyorum testi buraya atarım @Eslem2112
prensesinannesii1 Çıksa çok sevincemmm çıkmasa da bi meleğim var zaten artık nasip ama çıkmazsa spiral taktırmayı düşünüyorum 😀
prensesinannesii1 Eslem2112 aynen öyle çünkü bebeğim de küçük yani eğer çıkmazsa 2 yıl falan beklerim
prensesinannesii1 Eslem2112 ciddi misin bende sanki gördüm ama dedim yok herhalde değildir bi tane daha çekip atiyim dur