SevvaallEr canım ben 26sında test yaptım pik gördüm. 1 buçuk saat sonra tekrar yaptım hep silik çıktı o yüzden o gün çatladığını düşünüyorum. Hatta ben pili görünce değerlendirdim 1 buçuk saat sonra çatladığını görünce de üzüldüm. Sonraki günü değerlendiremedik 29 u değerlendirdik ama geçti…