Cokistersengelerbence prensesinannesii1 ah canım birşey göremedim ben ama sanki gölgelik var sanki. Mis gibi bembeyaz bir test de benden gelsin o zaman
Hll0606 prensesinannesii1 Eslem2112 prensesinannesii1 Eslem2112 prensesinannesii1 Sementa63 Eslem2112 prensesinannesii1 Cokistersengelerbence Selam kızlar son regl zamanım 10 mayıstı ve hep düzenli oluyordum regl mayıs 28 de ara kanamam oldu hastaneye gittim ve herhangi bir problem çıkmadı şuan regl zamanım ve olamıyorum hafif pembe tarzında lekelenmem oluyor 2 gündür şuan yumurtlama döngüm değişti bu durumu yaşayan varmı yardımcı olurmusunuz şuan aletimin 3.günü ve hala olmadım aşırı bel ağrım pembesi çok hafif lekelenmem ve akıntım var bugün test yaptım çok belirsiz çizgi çıktı sizce nedir durum
prensesinannesii1 Cokistersengelerbence nasip canım tekrar denersin ne olacak ki illa ki bi gün pozitifi göreceksin
Eslem2112 prensesinannesii1 gölgelik var gşbi ama canım öbür testten bu tste koyulaşma olması lazım değilmiydi
prensesinannesii1 Eslem2112 evet bence de haklısın , aslında kesinleştirmek için her gün yapıyorum kızım 1 yaşında yani negatif çıksa da sorun değil de şu belirsizlik gitsin diye yapıyorum
Eslem2112 prensesinannesii1 benim gibisin sende hayırlısı olsun ama o belirsilik hiç gitmiyor awox varsa elinde onu yap
Sementa63 prensesinannesii1 Çocuğun daha 1 yaşında canım neden nu kadar acele ediyorsun her şeyin bir vakti zamanı var benim kızım 6 yaşında son 1 sene düşünmeye başladık hemen olmadı Mayıs’ta hamile olduğumu öğrendim çok şükür
Nisannurr prensesinannesii1 bende de hayali çizgi çıkarmıştı bu test araştırdığımda çoğu kişide çıkardığını gördüm başka testle tekrar dene istersen
prensesinannesii1 Dmrumrnns evet normalde de belli fotoda çok belli olmuyo ama fotoda da görünüyor aslında