Ya kızlar kafama çok takıyorum bu durumu doğum yapalı 10 gün sonra 6 aylık olucak ben hıc regl olmadım, ilk bebegımde kırkım cıktı 15 gün sonra falan regl görmeye başladım. Sağımla beslıyordm onu günde 1-2 kere anne sütü gerısı mamaydı mama ağırlıklı gıttık sutum yoktu. Suan bebegım 6 ayına gırıcek doğduğundan berı sağımla sadece anne sütü alıyor sütüm yeterlı aktıf sağım yapıyorum bebek emzırırmıs gıbı azalma olmasın dıye. ılk bebegımde hemen oldm suan kı bebegımde hala olmadım kafama çok takılmaya başladı acaba bı sorun mu var dıye, gebelık ıhtımalı yok dıkkatlıyız düşünmüyoruz çocuk düzgün korunuyoruz ona rağmen olacağını kesınlıkle düşünmüyorum. mevzu sağlık normal midir sütü aktıf vermek etkılermı