Arkadaşlar selam, 27+1iz. Ben normalde hiç terlemeyen terlesede azıcık terleyen biriyim. Hamileliğin başından beri de böyle bir şey yoktu ama şimdi yeni yeni aşırı terleme bunalma olayı çıktı. Akşam havale geçireceğim diyorum artık o kadar bunalıyorum. Terliyorum. Vantilatör var evde ama direkt kendime tutmuyorum hasta olmayayım diye odaya başka yöne çeviriyorum. Gece uyurken bi uyanıyorum su içindeyim tişörtüm falan. Kapının girişine vantilatör koyuyorum onu da 20 dk falan açıyorum uyuyorum ama sonıcta kapanıyor. Ben ne yapacağım Böyyle ? Her gece su içindeyim