Kızlar ilk defa ovülasyon testi kullanmaya başladım. İki gün yapmayı unuttum. 6 si ve dün değerlendirdik ama dün yaptığın testte diğerlerine göre koyuluk vardı. Sizce test yapmadığım gün yumurtlamış dün de çatlamış olbilir mi ? Yumurtlamayı kaçırmış olabilir miyim !](?)