Ruruu ben de 13. Haftadayim magnezyum iyi geldi bana. Önceki gebeliğimde de uykusuz çok kalırdım. Vücudumu mu kasıyorum farkında olmadan bilmiyorum ağrım sızım yok aslında. Ama magnezyum içince kaslarim rahatlayıp uykuya dalmada rahatlık yaşadığımı farkettim