36 haftalık hamileyim ayaklarım çok ödemli olduğu için hafif his kaybım oluştu bugün arkadaşımın evinde lavaboda elimi yıkadım çıkarken kapıyı çektim ama sağ ayak serçe parmağım kapının altına girmiş aynı anda geri adım atmak için de ayağımı çekince tık diye bişi oldu uzadı parmağım. Bu olalı 7 saat falan oluyor şuan ve aşırı ağrıyor dokunamıyorum çıktıysa veya kırık gibi bişi varsa ne yapıcam doktora gitsem film ister