momofprincess1221 Alparslan Anneleri sorum size canlar . Alparslanmi yoksa Alpaslanmi yaziliyor . Pasaporta yanlis yazdirmayalim 🤭😃 Birde siz memnunmusunuz isimden.? Ben aslinda Batuhan istiyodum 😭😔ama
greybrde momofprincess1221 şuan hamileyim oğlum olursa iki ismi olması namına ALP ASLAN aytık ve iki isim şeklinde koyacapım hangisimi isterse onu kullanır ileride Alp ismide güzel aslan ismide ayrıca söylerkende yakışıklı duruyor isim 🤫
Esma006 momofprincess1221 Alparslan benimki isimden şuanlik memnunum 20 gün sonra kucağıma alicam inşallah ❤️
ErsBegAs anneolmakneguzel_ Aslan oğlumuzun ismi ve hayvan ismi olarak bakmak biraz yanlış geliyor açıkçası. Biraz daha duyarlı olmanızı dilerdim. Hatta Aslan Pars ☺️ Fakat isim olarak kullanıldıklarında ikisi de hayvan isminden çıkıyor aslında.
anneolmakneguzel_ ErsBegAs çokta fark etmiyor aslında. Hayvan ismi olsa da aşırı güzel bi hayvan zaten😅
ErsBegAs anneolmakneguzel_ ama yine de “hayvan” ismi denmesi bu konuda kırıcı oluyor 🥹 demesek daha iyi bence.. yoksa evet tabii en asil ve güzel hayvan ama…
anneolmakneguzel_ ErsBegAs nasıl baktığınıza bağlı. Güçlü hayvan diye severim oğlumu zaten 4 yaşında. Kendini 2 sene at zannetti suan Arslana döndük😂😂