Daha doğurmadım ama birkaç farklı markadan aldım. Oyshodan aldığım çok güzel ve çok rahat hamileliğim bu sutyenle geçti balensiz olduğu için hiç sıkmıyor. Sonra bunun artık maalesef satışını bulamadım bu yüzden dagiden aldım. Denedim gayet rahattı. 1 alana 1 bedava kampanyası yapmışlardı, uyguna geldi. Emzirme sutyeninin avantajı emzirirken askısının direkt önden çıkması, bence çok büyük kolaylık.