hamilelikten önce göbek deliğimin içine baktığımda içinde birşey var gibi hissederdim, şuan 6 aylığım ve göbek deliğimin içindeki şey iyice görünür oldu sanki bebekliğimden kalma kordonummuş gibi. çekip tutmaya çalıştığımda vücudumun içimden birşeyi çekiştiriyor hissi oluyor, bu durum doğumumu etkiler mi göbek deliğim açılır diye çok korkuyorum