Merhabaaa…
Az once bisey dinledim ve endişe etmeye başladım maalesef.8+6yim bugun itibariyle artık. Salı günü randevum var zaten onada sorucam tabiki ama sizlere daha çok güveniyorum sanki bilmiyorum 🤷♀️🥰 kasık agrım oluyo gun icinde ara ara bazen geçmiyo falan. Neyse idrarda yanma var biraz korkmalı mıyım.