btl2323 Haftadayım tayinci olduğumuz için doğuma memleketim olan elazığa gitmeyi düşünüyorum özel hastanelerde doğum fiyatları nelerdir ve hangi doktoru önerirsiniz bilgisi olan var mı
aysegulk07 Lavin_1 merhaba bende Şükrü beye gitmeyi düşünüyorum detaylı ultrason için siz memnun kaldınız mı önerir misiniz
236123 poncikveannesii nazan Çelik ikinci sezayanımı yapandı nasip olursa 3 onda yapmak istiyorum eşiniz ziyaret saatlerinde girebiliyor
Esnef Merve0123 dikiş alınan mı oluyo estetik mi oluyo nasıl acaba muştan gelmeyi düşünüyorum ama çok kararsızım burda imkanlar kotu 36 hafta oldum sona yaklastıkca kalbim sıkısıyo artık
Lavin_1 aysegulk07 Benım kız kardesım oldu gayet güzel geçti amelıyatı dıkıslerı falan estetıktı cok cabuk ayaklandı hemen
Bglmmrn aysegulk07 vallamcanım araştırma hastanesinde özel poliklinikte Alpaslan hoca var oda çok iyi