Kızlar 37. Haftadayım şu anlık 39+0 a günüm var sezeryan ama tarih verildiğinden beri her akşam bi stres ve panik atak geçiriyorum nabız 130 u geçiyor, bebek hareketli hatta aşırı hareketli ters olmasına rağmen, böyle yaşayan var mı her gece? Ya erken olursa diye bir korkum var. Gün de beni strese soktu biraz