Selin3434 Kızlar 2 haziran da doğum yaptım 3. Doğumum hastanede bişey yoktu taburcu olduk . Yalnız biraz öksürüğüm vardı dikişlerimi zorluyor diye acile gittim orada tansiyon ölçümü yapılırken. Tansiyon 16 cıkmış eve geldim 16 17 18 hep bu civarlarda hamilelikte tansiyon sorunum yoktu en fazla 13 olurdu. Neden böyle bişry oldu anlayamadım acile gittim parol serum verdiler o kadar kardiyolojiden randevu alırsın dediler benim gibi olan var mı ne yaptınız
Aydnkynk Selin3434 sezeryan olduysan 1 hafta falan sürüyo sonra normal e dönüyo ama sürekli takipte kal bide yanlış olmasın limonlu su içiliyordu sanki yükselince
Mfts Benimde ilk cocugumda dogum sonrasi yüksek tansiyon oldu. Eve tansiyon aleti alıp ölçmeye başladım artık. Uykusuzluk yorgunluktan tetikliyor. Bende dinlenip öyle ölçüyordum. Normal çıkıyordu. Bence sizde deneyin. Değişen hayatimiz etkiliyor. InsAllah sizin de gecer
Selin3434 Mfts 3. Dogumum diğerlrrinde hiç böyle bişey olmadı ister istemez yoruluyorum çocukların bakımı onlarda küçük ev falan belkide çok stres oldum ondan mı bilmiyorum ama ne yapsam düşmüyor çok oynak mesela 16 çıkıyor bi yarım saat sonra 17 inşallah benimde düzelir
Selin3434 Aydnkynk evet sezeryan oldum , yalnız hastanede biiey yoktu normal cıkıyordy tansiyonum evde böyle oldu inşallah normale döner ya çok korkuyorum
Aydnkynk Selin3434 benim de aynı olmuştu hastaneden sorunsuz çıktım eve geldiğimin ikinci günü heralde ölüyorum dedim ama 1 hafta falan sürmüştü genelde o kadar sürermiş verilen anesteziye ilacı yan etkisiymiş diye hatırlıyorum
Selin3434 Aydnkynk limonlu su falan sa içiyorum bu arada atıyorum 17 çıkıyo 16 oluyor en düşük bu sekilde
Selin3434 Aydnkynk bi de benim ne zamandır böyle ben fark edemedim öksürük için gittim acilde tansiyon olçtüklerinde fark ettim
Aydnkynk Selin3434 yüksekti ben doktora sormadım kuzenimde aynı şekil olmuştu ona doktoru ilacın yan etkisi demiş ordan biliyorum
Aydnkynk Selin3434 doğumuma az kaldı şu halimle diyorum inşallah bi an önce atlatırsın bana da ikinciye gelmesin bu tansiyon çokça amin 🙏
Selin3434 Aydnkynk Aminn canım inşallah Allah razı olsun sende sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah
Hashasim2020 Yorgunluk ve uygkusuzlık çok etkiliyor benim de ilk doğumdan sonra bir fırladı öyle evde ama ertesi gün geçti, çok yorulmamaya bakın dicem ama bizler için zor tabi. Yine de uykunuzu almaya çalışın mümkün olduğunca dinlenin çok geçmiş olsun