Esma_77 (Çocuk gelişimciyim) 2 yıl dolduğunda sezaryenin 7 kat iç dikişleri tamamen iyileşir, bu yüzden normal doğum yapmak problem olmaz. Fakat her doktor bunu kabul etmez yok bir kere sezaryen olduysan hep olacaksın derler. Fakat iyi doktorlar bunu kabul eder ve normal doğurtur. Doktorunuzla görüşün, tabi ki sizin genel hamileliğinizi, gidişatı o biliyor en sağlıklı kararı o verecektir👌🏻