Ozelogretmen
Şu an 13 haftayı geride bıraktım. Göbeğim biraz kendini belli etmeye basladi. Nemlendirici olarak ne kullanacagima karar veremedim. Ben doğal olduğu için yağ kullanmak istiyorum fakat kıl çıkarabiliyor, doktorum da bu konuyu çok önemsemedi badem yağı kullanabilirsin kıl çıkarabilir sonra da epilasyona gidersin dedi.bana söylediği mantıklı gelmedi. Siz bu konuda neler tavsiye edersiniz yardıma ihtiyacım var .