Beyzatnc26 ay şu doktorların olumsuz konuşmasından gına geldi valla canım sen boşver ya ya değerin ne güzel yüksek yükseliyor da bunlar morel bozmak için yapıyorlar hep her gebelik farklı onlar böyle genel bi rakam var onların kafasında herkes öyle olucak diye bir şey yok niye bu kadar sinirliyim çünkü çevremde çok böyle doktorların boş korkutmalarına gelen kişiler oldu neredeyse hiç güvenim kalmadı sen rahat ol merak etme bebeğin sağlıklı bi şekilde büyüyecek Allahın izniyle 💓 rahat ol