bereninannesi__ Bu doğru mu sizce kızlar. Geçen hafta yapabiliyordum bu hafta yapamadım. Sizde böyle olan oldu mu olduktan sonra ne zaman doğurdunuz
bereninannesi__ Asya1122 sırtını duvara verip ayağı diğer ayağın üstüne atıyorsun. Atıyorsan doğuma daha var. Atamıyorsan doğum 1 haftaya falan olur diyorlar
bereninannesi__ Mira2025 sezeryan mı olacaksınız acaba. Kanala girmesiyle alakalı olduğunu söylüyorlar
gunesveguney bereninannesi__ bende çok merak ediyorum bunu 35 haftanın içindeyim bende yapamıyorum ama kontrolde bebeğin pozisyonu hala normaldi 😅
bereninannesi__ gunesveguney yaa benim 3 haftadır doğum pozisyonunu almıştı zaten karnım da baya küçüldü ve aşağı düştü. Her gören az kaldı bence diyor 😂