Filtekahvee Kızlar selam hamileyken denize girerken nasıl bikini pareo aldınız hiç güzel bulamıyorum normal bikini aldım göbekğimle kendimi çok çirkşn hissediyorum . Normalde zayıftım
archiemom Filtekahvee ben decathlondan mayo aldım, fiyatı uygundu göbeğim de çok rahat etti açıkçası. Bikinide göbeğim yanarsa sonra geri küçülürken kötü bir görüntü olur diye düşündüğümden mayo tercih ediyorum 🤓
archiemom Filtekahvee ben çok esmerleşiyorum, böyle siyah siyah büzüşür diye düşündüm 🤦🏻♀️ bi tanıdığıma da öyle olmuş o söyleyince iyi ki mayo almışım dedim