_seydaa Arkadaşlar merhaba ben doğumumu memleketimde yapmayı düşünüyorum acaba kaç aya kadar sakıncası yok yolculuk yapmanın? suan 31 haftalığım ay sonunda gitmeyi düşünüyorum, randevuma var doktora söylemedim henüz bilgisi olan paylaşabilirmi☺️
Ikosa _seydaa 32. Haftaya kadar seyahat izni veriyor doktorlar ama rapor alman gerek cünkü ucaklarda hamilelere direk rapor soruyorlar basınctan dolayı riskli die.
Ozlemsvr _seydaa ben uçakla seyahat ettim 33. haftada. Zaten 29. hafta ve 35. haftanın sonuna kadar doktor raporuyla binebiliyorsun. Ben rapor aldim nst felan soktu kontrol etti onayladı. 😊
1prens1prenses _seydaa 36.haftaya Kadar rapor verebiliyor doktor tabi bir sikinti yoksa Ve bu raporu mutlaka havaalanina yaninda göturmelisn
Pars _seydaa Ben 24 haftalikken ucmustum.. her ihtimale karsi rapor almistim ki ucmanizda engel varmi die sormuslardi o zaman da.. 28 den sonra kesinlikle rapor istiyorlar doktorundan..
HatiCemil Bana da 34. Haftadan sonra dedi Canm bende 31.5 im rapor alman gerekiyor ama doktordan başka türlü almiyorlarmış uçağa
mdn9o Ben de doğumumu izmirde yapacağım ailemin yanında. Çarşamba günü gidiyorum. 34 haftalık olacağım. Doktorumla da görüştüm. Rapor yazacak. 😊
_seydaa Arkadaşlar çok teşekkür ederim hamile olduğunu söylemeden gidenler bile varmış ama benim karnım fazlaca büyük saklamam mümkün değil☺️ Doktorumla görüşeyim en iyisi insallah sıkıntısız rapor verir
_seydaa Bazı firmalar rapor olsa bile uçağa almama durumu oluyomuş galiba öyle bişeler duymuştum acaba belli firmalarmı öyle 🙄
Basakaya _seydaa Dun ucakla memlekete gittim 2 saat sürdü 35+2 haftalik hamileyim. Sağlık açısından bir sıkıntı olmadi. Doktoruma ucaga bincgm die rapor istedim. 30 haftalık gosteren rapor verdi bana 😁 35 e kdr binebiliyorsun ama raporun olmasi lazim.
_seydaa Basakaya ya kontrolüm ayda bir olduğu için anca gidicem doktoruma insallah herşey yolundadırda bende rahatlıkla giderim ☺️
Busra12 Ya bende daha interneten araştırıyodum uçakka seyahat kacıncı haftada en son seyahat edeilir diye çok işime yaradı benşmde konturol martın ilk haftası 28+4 haftalığım memelekette doğum yapıcam Allahın izini ile 34 haftalk oldummu giderm o zaman 35 son iise😇😇😇
Dilara1992 _seydaa canim 24. Haftaya kadar eaporsuz seyahat edebilirsin hamile misin diye bile sormuyolar belli olmadigi icin.ama 32. Haftadan sonra doktor raporuyla binebilirsin ancak ucaga.. olduda eger raporsuz binersen sorumluluk kabul etmiyolar
Umutlu2272 _seydaa Canım ben 32.haftamdaydım. Doktorum 31.haftalık yazıcam dedi sorun çıkarabilirlermiş bazen. Sorun çıkmadı şükür memleketime geldim🤲🏼