Nigar_A İlk bebeğime philipsin ultra air serisini kullandım.memnundum aslında .hemrn kabuı etti.2.bebeğime boykot olduğu için aynı uçlu muadil boykot olmayan emzik istiyorum. Ucu aynı olan emzik varmı??bebeklerin de hemen kabul ettiği
Innerglow Nigar_A E bebek in baby olmuş olanları var damaksız görsel atıyım hatta aynı uçları her bebek tutuyor ben oğluma ilk phılıps almıştım sonra fiyat uçunca baby plus aldım 😊
Nigar_A Laavinia teşekkür ederim, benim bebeğimin emzik tutması masum bebeklerin canından daha önemli değil.keşke herkes boykota katılsa
Nigar_A Innerglow Çok teşekkür ederim.diğerleri gibi gözüküyor ama onun gibi yumuşak mı?bazı slikon emzikler sert oluyor o yüzden soruyorum
Nigar_A Innerglow Çok teşekkür ederim.diğerleri gibi gözüküyor ama onun gibi yumuşak mı?bazı slikon emzikler sert oluyor o yüzden soruyorum
Innerglow Nigar_A yumuşak çok pahalı bişey değil denenebilir yeni doğan bebeğimiz var iki haftalık tuttu hemen ama biraz bebeğe de bağlı malesef bazıları hiç tutmaz
Nigar_A Innerglow tamam doğru alırım 1tane tutarsa ne mutlu zaten 2ayda bir değişmesi lazım ucuz olması daha iyi)
Nigar_A Bnguuu_102 tamam teşekkür ederim.bu emzikler eskilerin sarı emziğini hatırlatıyor bana😄ama bebekler seviyorsa bundan da 1tane alayım .en önemlisi sevsin ve alsında. İlk bebeğim meme bağımlısıydı meme sonrası uykuya emzikle geçirdim ilk 11 ay
Bnguuu_102 Nigar_A benim oğlum damaklı olanını emdi 2 ay sonra yakında Philips bulunca mecburen aldım ve onu onun kadar sevmedi valla