Nezaht doktorum hamileliğin 8.ayına kadar emzirebilirsin demişti, hamile kaldığımda oğlum 8 aylıktı emzirmeye devam ettim. Ama daha 3 aylık hamileyken kürtaj olmak zorunda kaldım çünkü ne kadar takviyede alsam hem emzirmek hem hamile olmak bünye kaldırmadı, Vücudumda ki folik asit eksikliğinden dolayı karnımda ki bebeğimde birçok anomali teşhis edildi. Genetik test sonuçları temiz geldiği için doktorlar folik asit eksikliğine bağladı. Eğer oğlum biraz daha büyük olsaydı kesinlikle emzirmeye devam etmezdim.