Kızlar merhaba ben normalde şuan 13+1 haftalık hamileyim fakat doktora göre geç döllenme sanırım 12 haftalık hamileyim sorum şu ben ilk gebeliği öğrendiğimde ilk dördüz dendi sonra keseler küçüldü ikiz kaldı daha sonra teke düştük kalp atışı durma sebebiyle ve 10 haftalık olana kadar da uyku hali vajinal akıntı baş ağrısı vs vardı mide bulantısı yok denilecek kadar azdı kasık ağrısı falan da o kadar çektim diyemem çünkü ilk öğrendiğim zamanlarda biraz vardı kısacası çok sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar ama tam 10+5 günlükken sanırım mide bulantısı (kusma yok) kasık ağrısı yaşıyorum ve aşırı derecede yorgunluk var üzerimde anlamadığım şu ilk başlarda yoktu neden şimdi bu sıkıntılar başladı ilk hamileliğimde yaşamamıştım kötü birşey olabilir mi bu durum yaşayan varmı bu arada doktor randevum 13ünde özel hastaneye gidiyorum devlete gitmek istemiyorum ayağımı bile basmak istemiyorum yaşadığım bazı olaylardan dolayı bu yüzden yargılamayın lütfen burdan sormak yerine hastaneye git vs demeyin özel hastaneye 3 haftada bir gidiyorum 10günlük ücretsiz giriş haricinde 13ünde gideceğim kontrol de ücretsiz olacak o yüzden şuan gitmek istemiyorum lütfen beni rahatlatın aşıeı midem bulanıyor fakat kusamıyorum yemek yerken bir sorun yok ama yedikten sonra çok fena oluyorum yaşayan varmı ? Çok uzun oldu hakkınızı helal edin ☺️🩷