melo1998 Arkadaşlar beta hcg değerim yükseldi kalp atışı için gideceğim doktorum gebelik bakmadığı için doktor arayışındayım İstinye liv Bahçeşehir’de gebelik takibi yaptıran ve doğum yapanlar önereceğiniz bir doktor var mı ?
melo1998 Necmettin doğum konusunda genel olarak memnunlar ama benim pcosum var ve bana verdiği tedavi sebebiyle ve yaklaşımı sebebiyle maalesef çok kötü bir dönem geçirdim. Sonrasında başka bir doktor vasitasıyla 2 ay sonra hamile kaldım çok şükür 🙏 o sebeple onu düşünmüyorum ama dediğim gibi genel olarak hamile yorumları iyi gerçekten. Bülent Tekinle devam etmeyi düşünüyorum