Buseeeee66 insülin direncim vardı 1 yıla yakındır glifor kullanıyordum bebek planladığımda doktora ilacı bırakayım mı diye gittim ayrıca yüksek tansiyonumda var insülin direncim 54 kg olmama rağmen düşmüyordu doktor glifora devam etmemi hatta bebek olmasını kolaylaştırdığını söyledi Nisan ayında planlamaya gittim 3 kere ilişki oldu mayısta hamile olduğumu öğrendim vitamin başlamıştım pregnare çift için olanı eşimle beraber