Sezenkarademir drytcvkarsln benimde o haftalarda olmuştu. Ve hala devam ediyor 28+0 Sertleşme devam etmedikçe sorun yok demişti doktorum. Rahim kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyormuş. O yüzden ara ara karında sertleşme olması normalmiş
drytcvkarsln Tip1DiyabetleTupBebek yinede korkuyor insan cuma günü kontrolum var bakalım ne dıyecek azalma oldumu pekı
Tip1DiyabetleTupBebek drytcvkarsln evet azaldı daha önce sadce sertleşme hissederdim şimdi arada sertleşme oluyor ama daha çok bebeğin hareketlerini hissediyorum. Magnezyum işe yaramış olabilir