Esmademir34 o zaman eşiniz biraz masaj yapabilirse sizin için iyi olur. Endişe edecek bir durumunuz yok ❤️haftanız ileri değil ama gereğinden fazla ayakta kaldığınız için şişmesi çok normal, hemen de geçmiyor şişlikler. Normal hayatımızda da fazla ayakta kalınca ayaklarımız şişiyor kaldı ki şu an içimizde can taşıyoruz ☺️