Benimde 15. Haftamda bir sabah işe kalktım. Peçeteye geldi bir kaç damla kan. Ağla ağla hemen eşimle hastaneye gittik. Kendi doktorum ameliyattaydı başka bir doktora göründüm. Kanama alanı damarlanma oluşmuş, kendinizi yormuşsunuz dedi. 1 hafta rapor yazdı, progestan iğne verdi 5 gün ve bir kutu fitilinden (agızdan içebilirsin dediği içim öyle tükettim) ve sık sık yattım o hafta. Kendi doktorumdan da teyit aldım. 20. Haftaya gelmek üzereyiz bir daha olmadı çok şükür. Bir hafta istirahat etmeye özen gösterin. Ağır taşımayın, dışarı çıkmayın. Çalışıyorsanız rapor alın, geçecektir 🧿 geçmiş olsun.