Haticeonur Merhaba arkadaşlar ben 36 yasimdayim iki düşük bir dış gebelikten sonra ilk sağlıklı gebeligim 23.haftadayiz dr.yastan dolayı beni interfelite bölümüne sevk etti gidip gitmemekte çok kararsız kaldım yaptıran ya da yaptırmayan fikir verebilir mi?
Aslhan Haticeonur ayrıntıliyi yaptirin ama infertilite ne alaka ki orasi bebek sahibi olmak isteyenler gidiyor ben cok gittim o bölüme boyle birseye baktiklarini gormedim
Haticeonur Aslhan yanlış yazmışım perinatoloji olacaktı gittim ama çocukta bişey olmadıkça bakmiuoruz deyip gonderdiler