Kızlar geçen hafta sezaryen oldum. Olduğum günden beri idrarımda keskin bir koku var bu koku idrar mı yoksa lohusa kanının kokusu mu anlamıyorum. Doğumda sonda da takıldı o yüzden mi acaba başlarda idrar yaparken zorlanıyordum yanma acıma yapıyordu şimdi biraz daha rahat ama koku hep aynı. Bu durumu yaşayan oldu mu?