Öncelikle elinizde olmadığını biliyorum ancak bebeğinize stres yaratirsiniz. Ben de tiroid hastasıyım ve bu tanili tiroid hastalarinin genelde yuzde 80i kimyasal gebelik geçiriyor. İlk gebeligimi öğrendiğimde 3 haftaliktim adetim bile gecikmedi. Sonrasinda sizin gibi stres yaşadım ya hastaligimdan dolayı kimyasal gebelik gecirirsem diye her gün deli gibi araştırdım hatta uyku düzenim bozuldu. Sukur keseyi görünce biraz rahatladım ama bu sefer bebeğimin kalp atisi gec duyuldu. Hicbir belirtim yoktu bu arada. Gittigim doktorlardan biri bebek gelisimi yok kurtaj dedi ve sonrasında kendimi uzuntuden mahvettim. Bir başka doktor da bekleyelim bebek geriden gelebilir demisti. 1 hafta bekledim ama o bir haftayı siz bana sorun yani eşimle iletişimim bozuldu dokunsalar ağlıyorum yemek yiyemedim 51kg ile hamile kaldim o bir haftada 49a düşmüştüm. Ve sonra gerçekten bebegim geriden geliyormus yuksek ihtimal gec dollenme oldugunu soyledi doktor. Ardından bu stresi yaptığım icin kendime cok kızdım kendimi suçladım. Bu arada verdiğim idrar tahlilinde idrarimda keton çıktı. Keton da dusuk karbonhidratli beslenenlerde veya cok kusanlarda pozitif olurmuş. Ben hamileligim boyunca hic kusmadim doktor tamamen beslenme ile alakalı dedi. Aslinda stresten yemek yiyemezken bebeğime zarar veriyormusum. Doktorum acilen beslenmeme dikkat etmem gerektiğini yoksa bebeğin gelişiminin olumsuz etkileneceğini soyledi. Sonrasinda bir hafta kadar dikkat ettim gerçekten iyi beslendim ve sukur negatife döndü gerçekten beslenme ile alakaliymis. Ve ardından saldım. Dua ettim hala daha ediyorum. Su an 11 haftanın icindeyim hala pek belirtim yok sadece 1 kere kustum birkac kere de agir kokudan dolayi öğürdüm. Su an ise sadece rahim buyumesine bagli kasik agrilarin oluyor. bebisim ise hala 4 gun geriden geliyor doktorum 12. Haftadan sonra yine aynıysa son adet tarihini duzenleyecegini soyledi dollenme zamanına gore. Yani bunu anlatma sebebim kendi kendime yaptığım kuruntular yüzünden aslinda bebeğime zarar verdigim oldu, sukur ki bunu fark ettim ve sağlıklıyız. Zor bir durum insan ister istemez korkuyor ama pozitif düşünün ki hayatınıza pozitifi çekin dusunceler ve cümleler kaderi oluşturur. Insallah sizin de saglikli bir gebeliktir ve saglikli hayırlı bir evlada sahip olursunuz. Meditasyon yapin, gun icinde olumlamalar ile tekrarlama yapin. Yürüyüş yapin, kitap okuyun. Sevdiğiniz şeyleri izleyin ve eşinizle sevgi dolu vakitler geçirin. Bu size iyi gelecektir tabi ki bebeğinize de. Sağlıklı bir gebelik geçirmeniz dileğiyle 🌸