muc_06 Bugün dışardan köfte yemek zorunda kaldım. Siparişte iyi pişirilmesini istedim. Yerken içinin pembe olduğunu fark ettim ama çiğ et tadı yoktu. Aklıma çok takıldı toksoplazma olma ihtimalinden korkuyorum bilgisi olan var mı