Arkadaşlar gebeliğimin başından beri çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım ne kısma ne tiksinme ne halsizlik 25. Haftada başladı herşey halsizlik ateş basması bacaklar da kas ağrısı vs vs normal midir yoksa kan değerlerimde falan sıkıntı olabilir mi aceba 🥴