S-Eda0 Yakın zamanda Nev esentepede doğum yapıcam nasipse , odada pilates topu gibi imkanlar var mı sancıyı karşılarken , daha önce tecrübe eden, yakın zamanda orada doğum yapanlar yardımcı olabilir mi 💖🌸
Ozgekiz sare1666 ben de esentepedeyim. Neşe solakta. İlk doğumum da orada oldu. Sormak istediğiniz bir şey varsa bildiğim kadarıyla bilgi vereyim.
Ozgekiz sare1666 doğum ücreti için ayrı yazayım dedim, ilk gebeligimde 2023 yılı başı, 9000 dediler. 17000 o geçiyordu biz taburcu olurken. Sadece doğum ücreti 9000 yani. Bu sene başında 40 demişlerdi bize ama zam geldi mi gelmedi mi bilmiyorum, sormadım. Bize çıkışı 60-70 olur gibi geliyor
sare1666 Ben 2 kez gittim gönül doyran doktorum ama değiştirmeyi düşünüyorum doğum ücreti çok pahalıymış. Hayat hastanesinde 42 bin tl sordum. Ozgekiz
Ozgekiz sare1666 yeni fiyat verdiler mi doğum için? Gönül hanım da iyidir👌🏻hayat hastanesi çok uzak bana bir de doktorumdan memnunum, değiştirmem büyük ihtimalle… Benim bu defa tüp bağlatma falan da işin içine girecek, bakalım ne diyecekler ucrete
Ramoz Bende nese hanıma gidiyorum, bu gidişimde sormayı unuttum acikcasi, dogum ücretini bilen varsa yazabilir mi 🌸
Ozgekiz Ramoz neşe hanım değil de girişteki kıza sormuştum 40 demişlerdi Şubat ayında. Şu an zam gelmiş olabilir. Bilmiyorum güncel durumu ben de ama 8inde kontrolüm var, sorarım bakalim merak ettim
sare1666 Ozgekiz hayat hastanesi banada uzak beşevlerde oturuyorum bakalım neşe kaplan a gitmek istiyorum bu sefer ilk doğumum çekirge dorukta yaptım çok memnun kalamadım
sare1666 yasarceyda12 hastane için bişey diyemem ben gece sancılanınca doktoruma ulaşamadım eşim bin kez aramıştır sonrasında kendi isteğimle epidural aldım dr hala yok hastanede yani yönlendirme yapmadı ıkınma için bi hemşire cıktı üzerime karnıma bastırdı oyle doğum yaptım kesiğimde oldu dikişimde ağrım olmadı ama epidural aldıgım için emzirme içinde kimse gelmedi biz cagırdık zorla geldiler
berryyone sare1666 ay bu yaşadığınız zorlukların aynisini ben Bandırma Royal hastanesinde yaşadım çok kötü Bi tecrübe oldu benim için. 2. Çocuğuma onlar yüzünden normal doğu istemiyorum psikolojimi bozdular gerçekten.
avucundaopucuk Yarın Neşe kaplan da randevum var artık 36 haftalık olduk gün alıcam sezaryen için en son ameliyat ücreti 40 bin di ama 1 ay önce gittiğimde öyle dediler zam geldi mi bilmiyorum umarım gelmemiştir