Ben de çok halsizm yaklaşık 10 gündür ve aşırı çabuk yoruluyorum. Mesela 2 merdiven çıktım 2 saat yatmak zorunda kaldım bayılacak gibi oluyorum. 7 haftalığım bu arada. Şu son 2 gündür bir tık daha iyiyim. Oturduğum yerde çamaşır falan katlayabildim. Yoksa kolumu kıpırdatamıyorum resmen. Umarım 12. Haftada hepsi bitmiş olur 🙄