Figennn Son 10 günümüz kaldı kızlar🙈 Ama bu gidişle şubat annesi değilde mart annesi olucaz gibi😂 Kızımın hiç gelesi yok hiç yalancı sancı da yaşamadım, buğün sadece biraz bel ağrım oldu o kadar. Sizde durumlar neee😍
Enesim Figennn son 7 günümüz bizim de sancı bekliyoruz, bebiş kanalda ama açıklık yok yürüyoruz bol bol
aysecakir Figennn bugün ve geceleri karnımın aşağısı ağrıyor kasıklarımda sancı oluyor ama bilemiyorum inşallah hemen gelir ☺️
Haticealasahin Figennn subat 13 de günümüz bitti hala gelen giden yok 😬 sabah 6 da yatisimiz yapilcak suni sanci ile 🙈 insallah yarin gelir kizim balik olmasini istemiyorum 😂
Figennn Enesim Ah bende keske bol bol yoruye bilsem ama basim donmeye basliyo midem bulaniyo😑 beklemekteyiz artik saglikla yavrularimizi🤲🏻
aysecakir Enesim canım kanala girdiğini doktor mu söylüyor acaba ? Benim de karnım bayağı aşağıda ama bilemiyorum bu cuma günü soracağım 🙄
Figennn Totuu Tüm Şubat anneleri martı gorücez sanıyoruz😂 hadi inşallah artık gelir canım yavrun baya bekletmiş seni🤲🏻
Figennn Fernur 😂 bekleyeceğiz canım başka caremiz yok😌 nazlı bebişlerimiz çok. Sağlıkla gelsinlerde son günlerimiz artık Rabbimin izni ile🤲🏻
Figennn Haticealasahin Hadi canım sağlıkla kavuşursun inşAllah yavruna🤲🏻 Rabbim bir avazda kurtarsın☺️ Çok heyecanlı😍
Buseeozd Haticealasahin bebeğiniz kanala inmiş mi? Doktorunuz suni sancı verirken onu dikkate alıyor mu?
aysecakir Enesim hmm anladım canım. Benim doktorum sancın başladığı zaman çatı muaynesi yaparız demişti 😕 peki kanala girince belirtilet ne oluyor mesela