Adenlinaav Kızlar ben özel acıbadem hastanesinde ilk tüp bebek denedim negatif acaba bu sefer devletemi girsem diyorum sizce
020525 Adenlinaav merhabalar ben Medical Park da yaptırdım iki kez. Ama tutmadı hatta ikinci denemede 3 embriyo transfer edildi. Eşim ısrarla bana devlette deniyelim dedim. Çenesinden kurtulmak için tamam dedim. Zeynep kamilde denedik ilk deneme 2 gün embriyosu asla tutunamaz olmaz dediğim embriyo şuan 4 yaşında 😀
HavvaM0806_ Biz pgt genetik ayrıştırma işlemi yaptırdığımız için özelde yaptırdık devlet maalesef karşılamıyor bu tedaviyi ilk denemede tuttu Memorial hastanesinde yaptırdık şuan 9+6 haftalık hamileyim
HavvaM0806_ lotusflowers bana 350 bin mal oldu ama her hastanın tedavi şekli farklı bende mesela 3 kere yumurta toplama işlemi yaptırdık havuz sistemiyle pgt yaptıracağımız için 2 yumurta toplama işleminde 2 tur ilaç kullanmak zorunda kaldım o yüzden biraz pahalıya mal oldu bana ama dediğim gibi tedavi şekli ilaçlar vesaire fiyatları değiştirebilir