Esin9494 HAMİLELİKTE tansiyon kac olmalı benim büyük 13 küçük 5 oluyor genelde . Yüksek mi sınırda mı ? Sizin tansiyon kac kızlar???
Sedakolcu 5 düşük cnm 13 bana doktorum normal demişti 14 olursa yüksek demişti takibe alırsın ozaman diye