erikarpuz Nurellaaaaaaa1212 aa hesaplama mı ben yanlış anlamışım evet ya bi foruma son adet tarihimi girince bende de şu an 22 yazıyor normalde bana kalsa 21 🤣
Nurellaaaaaaa1212 erikarpuz evet ben de denedim onu gerçekten öyle oluyor bende de. Hatta e nabızdan akıllı asistana gir orada bebek işaretine tıkla mesela bende 18 cıkıyor
S-nur1 Nurellaaaaaaa1212 Suan bende baktım da normalde 17+3 ama orda 18.hafta yazıyor anlayamadım yanı suan 18 haftalık mıyız 😀
Nurellaaaaaaa1212 S-nur1 evet bacım 18 haftayız kadın doğumcu kuzenime yazdım aydınlattı beni 17+0 demek 17yi doldurdun 18. Haftanı yaşıyorsun demekmiş 😂 evet mantıken düşününce doğru
Laavinia Nurellaaaaaaa1212 Sizin bebeğinizin cinsiyeti netleşti mi kız demişlerdi ama şüpheliydi sanki
Nurkry Nurellaaaaaaa1212 17 haftayı doldurmuş 18 haftadan gün almış oluyorsun ama ben mesela 17 haftalığım diyorum