Mhtap1 ben detaylıyada girdim ilk çocuğun burun kısmını kemik değil yani hiç göremediğini söyledi 11 12 haftalıkken sonra 16 haftalıkken gittiğimizde çocuğun burun kemiği biraz küçükmüş burnunu falan hep gördüm ekrandan boyun kalınlığı 11 12 haftalarda ölçülürmüş ve normali 3,5 miş benimki 16 17 haftalıkken 4,6 idi zaten ilk gördüğündede 11 haftalıkken boynu biraz bana kalın gibi geldi demişti benim testim nip test deniyor onu yaptırdım hiç aklımda test falan yoktu 11 haftalıkken öyle deyince kendimizi test yaptırırken bulduk Allah büyük ben Allah a sığınıyorum inşaAllah sağlıkla doğar oğlum ayın 27 sinde tekrar kontrolüm var detaylıda 5 aylığa girmek üzereyim(okadar video dinledimki eğer Allah dilerse 1 ihtimale sığdırır çocuğumuzu sağlıklı verir )eğer sağlıklı deyip çocuklar özel doğarsa doktorlara tazminat açılıyormuş ve bu çok fazla oluyormuş doktorlarda çareyi buşekilde bulmuş resmen bi izlediğim doktor bunu açıklıyordu