Kubra998 çok geçmiş olsun, başınız sağ olsun..
Yaşananlar çok zor, çok üzülüyorum ama elimizden gelen bir şey yok.
Genetik testlerimiz çıkınca tekrar görüşeceğim doktorla, yeniden anne olmak istiyorum ama korkuyorum. Hem previadan hem de aynı süreci yaşamaktan