Aysegul_ll Minisotu valla kızlar ben buna cevap vermem 😅 25+5 im güzel de bi kilo aldım 🤦🏻♀️ sizin 2-3 kilonuza şaşırıyorum ee tabi herkesin farklı olur ama helal olsun valla
Pink29 iremd-1798 merhaba😌 Bn zayıf hamile kaldım şu an 13.hafta bır ya da ıkı kılı aldım moralım bozuluyor zaten normalde de kolay kılo alan bır ınsan değilim kılo alamıyorum acaba bebişe. Bır zararı olur mu gelışımını nasıldı acaba
iremd-1798 Pink29 yanii ben kilo verdim bebişim aldı. Ha 3 kilo doğdu ama eşim ve ilk kızım çok zayıf uzun boylu bende minyonum o yüzden doktorum bu kiloda olması normal dedi 40 haftayı biz güzel tamamladık. İlk kızımda 13 kilo aldım mesela o 2200 gram doğdu erken doğdu bir de. Rabbim sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin ❤️ kiloya takılmayın benim doğumdan sonra 10 kilo gitmişti mesela
Sekerparem999 Minisotu üzülme hiç 50 kilo ile hamile kaldım 67 kiloyum şuan ve şekerim sınırda güzel bişey değil hamilelikte kilo almak :/
Pink29 iremd-1798 analdım teşekkür ederım çok kılo alamazsam da mevcut kılomdan azalma olur mu doğumdan sonra acaba zaten zayıfım vermem de ıstemem 😀
Birannelikmeselesi Minisotu bende 28.haftadayım 4-5 kilo aldım. Son 1 aydır hiç almamışım ama bebek almış. Kendimden verip ona aldırmışım demek ki. Doktor bebeğin gelişiminde problem görmüyorsa dert etme
Miniboy Minisotu bn hamile olduğumu öğrendiğimde 57 kiloydum. 25 haftalık olduk 61,5 oldum☺️ 4,5 kilo aldım. Bnde bazı çok kilo alanları duyunca az mı acaba diyorum ama herkesin bünyesi farklı oyüzden bebiş saplıklıysa kilosu iyiyse üzülmemize gerek yok☺️☺️
Gulcee9 Minisotu Bende 57 ile hamile kaldim 54 e kadar dustum. Suan 26 haftaligiz 59 kilo oldum. Bana da az geliyor.
iremd-1798 Pink29 ilk kızımda 13 kilo aldım 2200 doğdu doğumdan sonra 7 kilo verdim ikinci kızımda 2 kilo aldım 3 kilo doğdu 10 kilo verdim değişiyor sanki ☺️ zayıfsanız bol bol yiyin kilo alın doğumdan sonra gidiyor zaten kilo aldım diye canınızı sıkmayın 😅