Alyadnz33 Kizlar dolma yaptım her şeyi ekledim soğanla sarımsak eklemeyi unutmuşum artık altını yaktım Bir aylık bebeğim var 3,5 yaşında da kızım var akıl kalmadı sizce lezzetli olur mu yani bilemedim kaynıyor bile 😢😢
3_bebelianne Alyadnz33 Maksat eşinin anlayışlı olup yanık yemeği hallederiz demesi çok boş bir post komik çok kıskandım şahsen 😂😂Benimki direkt dışarı yemeğe götürüyor öyle durumda yanık ya yenmez diye bil istedim🙈
Alyadnz33 Cokistersengelerbence eşim Allah’tan anlayışlı biri üstüne sarımsaklı yoğurtla hallederiz bu işi dedi 😀😀
Alyadnz33 Esma006 eşim anlayışlı biri aslında ona yazdım soğan koymayı unuttum falan dedim sarımsaklı yoğurtla bu işi tamamlarız dedi merak etme dedi üstüne sarımsaklı yoğurt yaparız dedi 😀😀
Alyadnz33 3_bebelianne postu okumadınız galiba siz yanık diye bişey yazmadım ben o kadar salak değiliz yanık yemek yiyicek kadar soğan eklemeyi unuttum dedim boş olan da sensin gözlük kullanmalısın
Eslem2112 3_bebelianne yok kız yanlış anladın yanık yok soğan koymayı unutmuş bacı bnde bir kerw kabartma tozu koymadım kekime unuttum pestil gibi oldu sağolsun kocam robottan geçirip ğstüne puding dökmüştü çok güzeldi 😂😂
Alyadnz33 3_bebelianne yemeğin altını anlamında yani ocağın altını anlamında detaylı anlatım ki hani anlamıyorsun ya hani o yüzden
Alyadnz33 Elilar2225 aynen öyle napim eşi yemeğe götürüyor sa biz de giriyoruz belki kendisinden daha fazla dışarda yiyoruz dur kolik bir bebeğim var gazlı erkek bebek durmuyor 3 buçuk yaşında kızım var normal yani kafayı yedirdiler bana
Balbebek012 Alyadnz33 olur olur neden olmasın bu seferlik böyle olsun birşey fark edip soran olursa belki sevmezsiniz diye kpymadım içine dersin 😂
Alyadnz33 Balbebek012 yok kız yurt dışında yaşıyorum ben kimsem yok burda eşim ve çocuklarım okadar 😄
Alyadnz33 Balbebek012 unuturuz bacım kendimizi bile unutunuz yakında Allah’ım alzheimer hastalarına şifa versin çok zor