3melekannesiyim Gecegunesi evet kaygı var hepimizde bende sizin gibi biraz rahat ettim en azından bebeklik döneminini geride bıraktım derken suoruz yumurta 😁
Ipek321 3melekannesiyim amin canım benim evet insan tek olmadığını onu anlayan birilerinin olduğunu bilince aşırı rahatlıyor 🥰
Meryeminannesi20 3melekannesiyim ay büyümüşler hiç dert etme ilk kızım Ekim’de 5 yaşına gircek iki numaram şuan 16 aylık doğumuma 4 hafta kaldı ve isteyerek yaptık Hayırla gelsinler
Sedayavuz 3melekannesiyim bende ilk öğrendiğim zaman aldırmayı bile düşündüm o ara dönem insan her şeyi düşünebiliyormuş… ama sonra halimize şükür daha ne isteriz ki etimiz kanımız canımız yarınlarımız ♥️ inan her şey zor gibi görünüyor ama yaşadıklarımız bir o kadar da bizim için
Melismelo Seraphenden ay evet az önce bende öğrendim😭🤣 3ay sonra kızım 3 yaşına giricek, oğlum 7 aylık😭
Kdkdjd_737 3melekannesiyim canım bende aynı durumdayım büyük oğlum 16 temmuzda 4 yaşına girecek ikinci oğlumda 21 aylık bende 15 haftalık hamileyim bende öğrendiğimde çok üzülmüştüm nasıl bakarım diye Allah yardım eder canını sıkma
yakup965_ Benimde 3.gebelik oğlum 13 kızım 10 yaşında Ocakta doğum yapicam oğlum 14 kızım 11 yaşında olacak
Kdkdjd_737 3melekannesiyim 3melekannesiyim o kadar zorlandık ki ikimizde memeyi her istediğinde yemek meyve suyu falan verdim hep bişeylerle oyaladım geliyodu kucağıma uzanıyodu ağlıyo çok zordu ama öyle zamanla alıştırdım süt biberona koydum verdim biraz sabır işi oda öyle alıştık
Yavuzzynpmhra 3melekannesiyim oğlum 7 yaşına giricek, ikizlerim 21 aylık, 26 haftalık hamileyim. Bende aynı şekilde sizin gibiydim, hala daha öyleyim ama Evlat can ciğerdir ne yapalım bundan sonra ben tüplerimi bağlatacağım 😓