Selam kızlar son regl zamanım 10 mayıstı ve hep düzenli oluyordum regl mayıs 28 de ara kanamam oldu hastaneye gittim ve herhangi bir problem çıkmadı şuan regl zamanım ve olamıyorum hafif pembe tarzında lekelenmem oluyor 2 gündür şuan yumurtlama döngüm değişti bu durumu yaşayan varmı yardımcı olurmusunuz