37 günlük bebeğim var başlarda sütüm yetiyordu az içtiği için ama şu anda iki göğsümden çıkanı tek öğün olarak tüketiyor 2 saatte bir besleniyor ve aradan geçen iki saatte göğüslerim dolmuyor. Mama takviyesi yapmak istiyorum bir öğün anne sütü bir öğün mama şeklinde. Doktor kontrolümüz 30 unda doktora danışmadan mamaya başlamamda bir sakınca olur mu