Kızlar merhaba öncelikle hayırlı bayramlarınız olsun.Yumurtalık kisti olup gebe kalanlar varmı aramızda ya da tedavisini görüp kalanlar.Sanırım bende yeni olmuş doktor yumurta kistin var dedi ve bu ay benim adetim gecikiyor.Bana yardımcı olabilir misiniz.