EsoMom_ Simgekk doktor vermeden kullanamıyorum eşim biraz sıkıntılı biri öncesinde bebeğimizi kaybettiğimiz için doktor ne derse o olcak kafasında
canimbebegim0909 EsoMom_ başta bana da böyle oluyordu şimdi çok alıştım hiç rahatsız etmiyor bırakmadan devam etmeye çalışın