Ruruu ilk zamanlar bende de olmuştu genelde normal diyorlar ama yine de doktora görünmenizde fayda var
İdrar yolu enfeksiyonu varsa o da kasık ağrısı yapabiliyor, hamilelikte çok fazla oluyormuş idrar yolu enfeksiyonu maalesef, inşallah enfeksiyon değildir sizinki 🙏🏻
Ama yine de doktorunuza danışın içiniz rahat etsin